Felsőszölnök

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

2011.03.02. 16:11 kod715

Dóra újabb ajándéka – de ez aztán még fantasztikusabb! Minden kertészkedőnek ajánlom!

Dóra ma egy újabb linket küldött. Az ajánlott blogban fantasztikus dolgokat találni. Át kell gondolnom az idei kert projektet! Talán még nem késő.

InLandir ezt írja magáról a blogjában:
Művelgetem a kis konyhakertem, miközben próbálom alkalmazni a régi idők kerti praktikáit. Nem nagy a kertem. Ha a közepére állok, szinte minden részét elérem. Közel vannak a növények, közel van a föld. Csak egy nyúlfekvésnyi, de én így is szeretem.
 
Nekem meg van az egész estés programom. Remélem másnak is hasznos lesz.
 
 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felsoszolnok.blog.hu/api/trackback/id/tr442704518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Messzenéző Minyon 2011.03.03. 10:36:25

Köszönöm a linket és a tegnapit is! Nagyon hasznosak!

kod715 2011.03.03. 17:38:38

@Messzenéző Minyon: Igazán nincs mit. Dórának köszönhetjük mint a mait is ami jó vicces.. Nem ismertem ezt a könyvet. Ma már olvastam egy keveset. Nagyon mókás.. :-)
süti beállítások módosítása