Felsőszölnök

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

2010.03.08. 14:05 kod715

7-es busz…

 

 
A bál óta nem voltunk lent, igaz nem is lett volna mivel lemenni, mert autónk az eltulajdonításkor elszenvedett sérülései miatt a szervizben áll, alkatrészre várva. Dolog pedig bőven lenne a hétvégén. A kertet körbe kellene keríteni, elkészíteni az ágyásokat, elültetni pár zöldséget, metszeni, lemeszelni a fák törzsét. Menni kell, ha törik, ha szakad. Osztottam-szoroztam, számoltam, mérlegeltem, mert nem szégyen a szegénység, csak néha kellemetlen. A sok okoskodás vége döntés lett: augusztusban mindenképpen autó nélkül maradunk, így hozzuk előre a beszerzést.
 
Összegyűjtöttem kis családom elvárásait, kívánságait, morgolódásait:
legyen nagy csomagtartója,
5 ajtós legyen,
mindenképpen kell pohártartó,
nekem mindegy, csak guruljon,
4x4 hajtás kell,
én nem értek hozzá, magára bízom,
nekem nehogy gengszter autót vegyen,
úgysem lesz olyan, mint a mostani autónk,
olyan hajós legyen, ringjon az úton,
 
és a felsőszölnökiek érve: vegyél már egy rendes autót….
 
A sok bonyodalmat három nap alatt leküzdve, vettem egy "rendes" autót….
 
Vittem haza a nagy, kék szerzeményt. Első utam kedvesem munkahelyére vezetett. Ha már van autó, akkor legyen úriasszony, akiért érte mennek. Fülig ért a szám. Madarat lehetett volna fogatni velem. Nagy boldogságomban veregettem a vállam: így kell ezt csinálni, ilyen jól senki nem csinálta volna, minden kritériumnak megfelel a vas, nem adtam érte sok pénzt, és ahogy nézem még sokáig fog szolgálni nálunk, akkora nagy, masszív, elnyűhetetlen darabnak tűnik. Sej, ha az én drágám meglátja…
 
Aztán csak álltam a vas mellett mikor az ítéletet kimondattatott: Maga azt mondta terepjárót vesz. Ez nem terepjáró. Ez egy busz. Ez maga a 7-es busz. Hiába mondtam, hogy ez a világ egyik legjobb terepjárója, így meg úgy … Az lehet. De ez itt:  e g y  b u s z. A neve pedig mától: 7-es busz… A madarak elrepültek.
 
Szerencsére a gyerekek úgy örültek, hogy örömükben ugráltak. Agyon dicsértek: Végre nekem is van saját ajtóm! De jó, heten is elférünk benne! Apa ez gyönyörű! Simogatták, veregették, paskolták a két tonna vasat.
.. és a legszebb: Apa én olyan büszke vagyok rád, hogy ilyen autót vettél!
Azóta az én drágám is megszerette… a neve azonban maradt: 7-es busz.
 
Szóval, ha a hétvégén, a vendvidéken egy 7-es busz formájú, guruló vasat látsz: azok mi vagyunk.
 
Kíváncsi vagyok, hogy barátaim szerint akkor ez most rendes autó, vagy sem… J
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felsoszolnok.blog.hu/api/trackback/id/tr121818936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Messzenéző Minyon 2010.03.09. 12:16:09

Na, erre én is kíváncsi leszek! Mikor olvastam a címet, sehogy sem értettem, hogy kerül Felsőszölnökre a 7-es busz, de most már értem! És az orra véletlenül nem piros? Mert akkor gyorsjárat!

kod715 2010.03.10. 10:38:55

Jót nevettem én is és este M. is mikor meséltem, hogy mit írtál... :-) Megnéztem. Szürke az eleje. Mondjuk fogyasztani szerintem fogyaszt annyit mint egy busz ha gyorsan megy.. bár olyan gyorsan menni nem igazán akar...
süti beállítások módosítása