Felsőszölnök

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

2010.04.01. 15:13 kod715

Növénytársítás

 

Holnap reggel indulunk Gábor barátommal a tanyára. Remélem jó időnk lesz, mert a kert projektet kell folytatnunk. A kert jelenleg körbe van kerítve. Gábris a múlt hétvégén így cinkelt: remélem nem a füvet akartad csak bekeríteni.  Ahhoz, hogy ültetni tudjunk a következő feladatok várnak ránk: a füvet fel kell szednünk, el kell egyengetnünk a talajt, és fel kellene töltenünk földdel a kert egy részét. Na és itt van a legnagyobb bibi. Vidéken jó minőségű, fekete termőföldet szerezni nem olyan egyszerű: nincs, majd két hét múlva, stb.
Nem baj! Furfangos Zolikát már mozgósítottam! Holnap délelőttre ígérte a választ.
 
A kertben biodinamikus termesztést szeretnék megvalósítani. Ehhez készítettem egy növénytársítási táblázatot. Használjátok egészséggel!

 

felsoszolnok.blog.hu/media/file/novenyek.xls

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felsoszolnok.blog.hu/api/trackback/id/tr281887044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szutshedi · http://gizgazok.blogspot.com/ 2010.04.02. 15:56:24

Köszi a táblázatot, kinyomtattam és olvasgatom. Nagy kincs.

hetus 2010.04.06. 08:43:45

Juj, ez nagyon jó. Idén veteményezünk először és már néhány könyvet végigböngésztem, volt is olyan, amiben a növények 'jószomszédi' viszonyáról tudhattam meg egy s mást, de így táblázatba szedve nagyon praktikus.

Messzenéző Minyon 2010.04.07. 13:49:10

No, megdíjaztalak :) Ezért is, de a kék buszt nem tudom feledni :)
enkisfalum.freeblog.hu/archives/2010/04/07/5_nap_szabi/

kod715 2010.04.07. 15:36:35

Köszönöm szépen. Remélem segítségetekre lesz. Én tegnap este is variáltam egy lap előtt. Mondjuk a föld dolgában nem történt semmi de még nem adtam fel hogy a hétvégén veteményezni tudok.

kod715 2010.04.07. 15:38:00

@Messzenéző Minyon: Kedves Minyon! Nagyon szépen köszönöm! Voalá az én listám!

Messzenéző Minyon 2010.04.08. 13:29:40

@kod715: a növénytársítás-lista? :))

kod715 2010.04.08. 15:02:38

Kedves Minyon! Kérlek, ne haragudj rám. Ígérem, hétfőn pótolom a lemaradást.
süti beállítások módosítása