Felsőszölnök

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

2010.12.17. 13:25 kod715

Megszületett új családtagunk.

December kilencedikén megszületett új családtagunk. Dorka régóta szeretett volna már egy kutyát, és ennek én voltam a kerékkötője. Aztán megtaláltam azt a viszonylag ritka fajtát, amelybe azonnal szerelmes lettem. Mielőtt végleges elhatározásra jutottam volna, az összes fellelhető információt elolvastam, az első tenyésztők egyikének könyvét is felkutattam. Ahogy egyre jobban beleástam magamat a fajta ismeretébe, úgy lett egyre erősebb elhatározásom: ha kutya, akkor csak ilyen. Egy kutya érkezése mindig megváltoztatja, felborítja egy család megszokott életét, ez a kutya - a fajta tulajdonságai miatt - pedig talán még több „gondot”, megoldásra váró problémát hoz majd magával. Azonban amit cserébe az ember fia kaphat, az mindent feledtet. Reményeink szerint februárban tudjuk elhozni új családtagunkat a tenyésztőtől... és egy hölgyel többen leszünk.

Ímhol egy kép a kicsikről.

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felsoszolnok.blog.hu/api/trackback/id/tr382521810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Messzenéző Minyon 2010.12.17. 14:54:55

De mégis: milyen fajta? Mekkorára nő? Ő is mobilkutya lesz, mint a mi Marsunk?

kod715 2010.12.17. 15:01:10

@Messzenéző Minyon: Kedves Minyon! Ez jó mobilkutya... :-) Igen az lesz ő is. Napközben velem az irodában este a családdal étvégén meg a tanyán. A fajta még titok mert egy külön bejegyzést szentelek majd neki. Annyit azonban nem titok nagyon nagyra nő.. ;-) ebből talán már tudod is ha ügyes vagy!

Messzenéző Minyon 2010.12.17. 15:07:35

@kod715: Mindenesetre sejtem :) De egy ilyen pici kutyánál nagyon nehéz még megállapítani.

kod715 2010.12.17. 15:11:17

@Messzenéző Minyon: ez igaz. annyit segítek hogy NAGYON NAGYRA és egy agár fajta.. szerintem így már tudod is... :-)

Messzenéző Minyon 2010.12.17. 15:19:39

Most már nagyon erősen sejtem :) Kíváncsian várom a sejtésem végeredményét :)

Gerob 2010.12.23. 18:01:35

Szia kod!
Nagyon aranyos kutyusok,bármelyiket választottátok,én azt kívánom nektek,hogy nagyon sok örömötök legyen ebben kis élőlényben,ami nagyra fog nőni!! :):)
Üdv: Csaba

kod715 2010.12.23. 18:05:05

Kedves Csaba! Elnézést a megkésett válaszért de a tanyán voltam. Nagyon szépen köszönjük a jókívánságokat. Már nagyon várjuk az új jövevényt. Még kb. egy hónap és nálunk lesz.. :-)

Gerob 2010.12.24. 08:59:36

Kegyelem teljes békés Karácsonyt kívánunk Nektek: Siófokról Gerbovits család,Magdika,Réka,Robi,Csabi

kod715 2010.12.24. 09:01:52

Kedves Csaba és az egész család! Kívánunk mi is Nektek békés áldott Karácsonyt! Fránczi és a család.

tibor64 2011.01.18. 13:55:39

Üdvözlök minden Kedves Fórumozót !
BUÉK !
Régóta olvasom "kod715" bejegyzéseit Felsőszölnökről ,nézem a képeit az épület átalakításáról.Gyönyörű lett,igazi otthon.Ha megengeded-így ismeretlenül- a tegezést,engedd meg ,hogy gratuláljak és kicsit irigykedve,de annál őszintébben kívánok további "víg"felsőszölnöki napokat.Nusi néni és Imre bácsi -többször nyaraltunk a házukban olyan szeretettel beszéltek erről a csodálatos faluról.Nekem ,nekünk a családomnak ,mindig felüdülést jelentett ez a vidék.Szívesen olvasom további bejegyzéseidet, üdv az Alföldről.
süti beállítások módosítása