Felsőszölnök

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

2010.10.14. 16:39 kod715

Cukkinikrémleves

 

A hétvégén felszedtük az utolsó cukkíniket, így tegnap este krumplis cukkinikrémlevest készítettem.
 
Miből készült: 2 nagy cukkíni, 5 darab burgonya, 2 darab kisebb répa, kevés karfiol, 1 nagy vöröshagyma, 6 gerezd fokhagyma, só, bors, 1 evőkanál tejföl, 8 dl húsleves.
 
A hagymát, cukkinit és a krumplit meghámoztam, apró kockákra vágtam. A cukkini belső részét kivájtam. A hagymát kevés olajon megpirítottam, és még mielőtt lepirult volna hozzáadtam a krumplit, így egy ideig együtt pirultak. Ezután felöntöttem a húslevessel, hozzáadtam a cukkinit, répát, karfiolt, fűszereket, és a passzírozott fokhagymát. Annyi húslevessel kell felönteni, amennyi éppen ellepi a zöldségeket. Addig főztem, amíg az összes zöldség megpuhult, ekkor hozzáadtam a tejfölt, összeforraltam, majd a botmixerrel pürésítettem, amíg megfelelő sűrűségű nem lett. Kétszersülttel tálaltam.
 
Mindenkinek ízlett…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felsoszolnok.blog.hu/api/trackback/id/tr652371925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása