Felsőszölnök

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

2009.11.12. 17:31 kod715

Az utolsó hajnal.

Holnap ismét egy szokásos hajnal következik. Hetek óta pénteken hajnali négykor indulok, szombaton este pedig jövök vissza. Érzem, hogy ilyen édesen, gyorsan még egy hajnalban sem keltem, mint ezen fogok. Az utolsó simítások jönnek… és végre kész lesz. Sokat terveztem a hétvégére, segítséget is szerveztem: Szarvas és Csózi személyében. Remélem minden úgy lesz, ahogy elterveztem ...

Fényképezőgépet viszek! :-)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felsoszolnok.blog.hu/api/trackback/id/tr801520750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Messzenéző Minyon 2009.11.12. 23:48:25

Kíváncsivá tettél! Jó és eredményes munkát kívánok és várom a fényképeket, a beszámolót.

annamarie · http://amihazunk.blog.hu 2009.11.13. 08:01:09

Én is szívesen nézegetném már a sok poszttal ezelőtt is ígért fotókat! Sajnos ismét kerüljük egymást, mi a jövő hétvégén leszünk Szomin. Jó munkát!
süti beállítások módosítása