Felsőszölnök

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

Felsőszölnöki napjaink ... és gyakran mókás kalandjaink a derék vendek között.

2010.03.11. 15:10 kod715

Ma a palántázásról szerettem volna írni .. majd holnap, mert...

 

... nézek ki az ablakon és egy Topo Neurock számot dúdolgatok:
júliusban hó esik mer itt a tél
nem tudom, hogy mitől vagyok neuro....ááááh
nem tudom, hogy mitől vagyok neuro....ááááh
nem tudom, hogy mitől vagyok neurotikus
kuss...mitől vagyok neurotikus
Hej, azok a régi szép idők. Az ember néha elgondolkozik, honnan, milyen úton, hova, milyen kitérőkkel éli az életét. Mennyi minden voltam már: Magyarországot megváltani, érte tenni akaró, a rendszer ellen lázadó alternatív, a secusok boxzsákja, nemzetközi céghálózat magyarországi fenegyereke, stb. Most meg parasztnak készük. Annak, ami eredetileg is lenni akartam, csak az időjárás nem engedi … J Kutya világ. Addig jó, amíg az ember jókat tud mosolyogni magán.
 
Szentgotthárdon is ez a helyzet:
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felsoszolnok.blog.hu/api/trackback/id/tr661831473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása